Free MySpace Layouts
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Small Medium Large Larger Largest

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Για τα λεφτά τα κάνεις όλα .....

Για τα λεφτά τα κάνεις όλα .....


Πέρα από τους γνωστούς άντρες προικοθήρες, τώρα πλέον κυκλοφορούν και οι γυναίκες χρυσοθήρες, και δεν είναι άλλες από εκείνες που επιλέγουν τον άντρα που θα έχουν δίπλα τους με βάση την οικονομική του κατάσταση. Ποιος θα πληρώσει άλλωστε τα έξοδά της;


Θέλει ακριβά δώρα
Πας κι εσύ με την καλή σου την καρδιά να της πάρεις ένα δώρο, μικρό, συμβολικό, έτσι χωρίς να υπάρχει λόγος. Ένα τριαντάφυλλο ας πούμε ή κάτι που θυμίζει μια κοινή σας εμπειρία. Μόλις το βλέπει σου ρίχνει ένα ψεύτικο χαμόγελο και το αφήνει στο τραπέζι. Θα προτιμούσε βλέπεις ένα πανάκριβο ζευγάρι παπούτσια ή τα σκουλαρίκια που είδατε προχτές μαζί στην βιτρίνα. Για εκείνη αυτό που έχει σημασία δεν είναι το δώρο αλλά η αξία του.


Δείξε μου το φίλο σου
Είδες ο σοφός λαός μας… Έρχεται λοιπόν η ώρα να γνωρίσεις τις φίλες της. Αν δεις περίεργες συμπεριφορές ή ακούσεις σχόλια για την συμπεριφορά τους, τότε πολύ πιθανό να ισχύουν και για την κοπέλα σου αυτά. Και φυσικά πολλά από τα σημάδια που θα διαβάσεις παρακάτω μπορείς να τα αναγνωρίσεις και στις φίλες της.


Το πορτοφόλι σου χωράει στην κολότσεπη;


Από τα πρώτα κιόλας ραντεβού σε ρωτάει συνέχεια για τη δουλεία και την καριέρα σου. Και όχι γιατί ενδιαφέρετε για την ζωή σου αλλά προσπαθεί να μάθει περισσότερα για την οικονομική σου κατάσταση. Είναι πολύ εύκολο να μπερδέψεις την περιέργεια της και να νομίζεις ότι πρόκειται απλά για ενδιαφέρον. Δοκίμασε να αποφύγεις ν’ απαντήσεις σε τέτοιες ερωτήσεις και για να δούμε αν θα ξαναβγεί μαζί σου.


Άσε θα πληρώσω εγώ σήμερα
Είναι μια φράση που δεν πρόκειται ν’ ακούσεις ποτέ από μια τέτοια γυναίκα ακόμη κι αν έχετε πιεί δυο εσπρεσάκια ενώ κάνετε τα ψώνια σας. Βλέπεις αυτές οι γυναίκες το θεωρούν δεδομένο ότι θα πληρώνεις όλα τα κοινά σας έξοδα, όχι γιατί νομίζουν ότι είσαι gentleman απλά δεν βρίσκουν το λόγο να πληρώσουν εκείνες.


Είναι Bitch
Συνήθως προσέχει πολύ την εμφάνιση της και θέλει πάντα να είναι στην τρίχα(με τα λεφτά των άλλων φυσικά). Έτσι όταν δει ότι στον ίδιο χώρο κυκλοφορεί κάποια που μπορεί να είναι πιο επιθυμητή από εκείνη τότε γίνεται τελείως σκύλα. Σίγουρα οφείλετε στην ανασφάλεια της, αλλά άμα δεις τέτοια συμπεριφορά φύγε τρέχοντας.


Χρησιμοποιεί την εμφάνισή της
Όπως είπα και προηγουμένως είναι γυναίκα που προσέχει πολύ την εμφάνισή της. Και ξέρει να την χρησιμοποιεί όταν χρειάζεται. Ανοίγει ένα κουμπί από το πουκάμισο και βρίσκεται πρώτη στην ουρά στην είσοδο του κλαμπ, κάνει τα γλυκά μάτια στον γείτονα για να της αλλάξει το λάστιχο του αυτοκινήτου της κτλ. Αυτά όμως που προσπαθεί να κερδίσει είναι μικρά πράγματα, ίσως κάπως έτσι προσπαθήσει να εντυπωσιάσει κι εσένα. Όποτε έχε τις κεραίες σου ανοιχτές.


Έχει μανία με το status της
Όπως ακριβώς και με την εμφάνισή της. Δεν θα τολμούσε ποτέ να κάνει κάτι που μπορεί να τσαλάκωνε την δημόσια εικόνα της. Και αυτό για δύο λόγους. Αρχικά πιστεύει ότι μπορεί να κερδίσει πολλά περισσότερα αν ντύνεται ακριβά και συχνάζει σε “κυριλέ” στέκια. Δεύτερον αν τσαλακώσει την εικόνα της πως θα βρει το επόμενο πορτοφόλι μετά; Όλα είναι θέμα φήμης.


One step at a time


Και το δικό της βήμα κάθε φορά είναι τα σκαλοπάτια που προσπαθεί ν’ ανέβει. Χρησιμοποιεί δηλαδή τον κάθε γκόμενο-φίλο της για να φτάσει σε κάτι καλύτερο από αυτό που έχει τώρα. Αν κάνεις μια αναδρομή στο ερωτικό ιστορικό της θα δεις ότι ο επόμενος ήταν πάντα πιο ευκατάστατος από τον προηγούμενο. Επίσης φροντίζει να μην είναι ποτέ μόνη της, αλλιώς πως θα πληρώνει;


Αυτή μ’ αυτόν;


Πόσες φορές δεν το έχεις σκεφτεί αυτό για ζευγάρια που βλέπεις γύρω σου; Χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν σας, συνήθως είναι τόσο όμορφες γυναίκες που πολύ δεν θα μπορούν να καταλάβουν γιατί είναι μαζί σου. Αν αρχίσεις να το ακούς από τους γύρω σου ή ακόμα να το σκέφτεσαι κι εσύ από μόνος σου, τότε έχεις άλλο ένα σημάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΔΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΣ ΒΙΝΤΕΟ Το Μοναστηράκι, το οποίο είναι το μεγαλύτερο πληθυσμιακά χωριό μετά τη Βόνιτσα στον Δήμο Ανακτορίου με 1425 κατοίκους είναι ένας γραφικός οικισμός, αποτελούμενος από 850 κτίρια, κτισμένος στα ριζά του όρους “Περγάντι” και σε υψόμετρο 304 μέτρων. Αποτελεί κοινότητα από το έτος 1912, ύστερα από την συγχώνευση των γύρω συνοικισμών. Το σημερινό χωριό διαθέτει ένα περιβάλλον ειδυλλιακό και τόσο σπάνιο, βυθισμένο μέσα στην πρασινάδα, κάτω από την σκιά των πλατανιών. Το σήμα κατατεθέν του χωριού είναι το “Κεφαλόβρυσο”, μια φυσική πηγή στο κέντρο του χωριού με κρυστάλλινο νερό που διασχίζει καταμεσής το Μοναστηράκι. Γύρω από την πλατεία του χωριού υπάρχουν παραδοσιακά καφενεία και ταβέρνες όπου ο επισκέπτης, εκτός από τη δροσιά που προσφέρουν τα πλατάνια, μπορεί να γευθεί παραδοσιακούς μεζέδες, να δει τους νερόμυλους, τις νεροτρυβές, τον καταρράκτη “Σεπετό” (φθινόπωρο και άνοιξη) που σχηματίζεται όταν τα νερά του ποταμού Κεφαλόβρυσος συναντούν απότομο βάραθρο, τις ονομαστές πηγές Κορπής με τις θεραπευτικές ιδιότητες και το εργοστάσιο εμφιαλώσεως νερού “ΚΟΡΠΗ”. Το Μοναστηράκι είναι πλούσιο σε θρησκευτικά και ιστορικά μνημεία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το αρχαίο κάστρο στη τοποθεσία Λυκόνικο. Ο αρχαιολογικός χώρος εντοπίζεται κύρια ανάμεσα στις κορφές Καστρί (ανατολικά)μ και Ταμπούρια ή Βραχάκια (βόρεια). Οι κορυφές αυτές ήταν οχυρωμένες και αποτελούσαν πιθανά ακροπόλεις της αρχαίας αυτής πολιτείας. Ανάμεσα στις δυο αυτές κορυφές διακρίνονται τμήματα του αρχαίου τείχους τόσο προς τη πλευρά της αρχαίας Παλαίρου (δυτικά), προς τη πλευρά του αρχαίου Θυρρείου (ανατολικά) και προ το εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου (νότια). Σε αρκετά σημεία το τείχος διακόπτεται από φυσικά απόκρημνα βράχια που πιθανά το αντικαθιστούσαν. Ο επισκέπτης μπορεί να διακρίνει στο τείχος ερείπια από δύο πύλες μια στη κορυφή Ταμπούρια που βλέπει προς το κάμπο της Βόνιτσας και μια στο μέσο της απόστασης ανάμεσα στις δυο αυτές κορφές που είναι προσανατολισμένη προς την ακρόπολη του αρχαίου Θυρρείου. Μεγάλη σπουδαιότητα παρουσιάζει και το βυζαντινό μοναστηριακό συγκρότημα που είναι αφιερωμένο στη Μεταμόρφωση του Σωτήρος (Παντοκράτορας) που βρίσκεται λίγο έξω από το χωριό. Είναι πολύ πιθανό το όνομα του χωριού να προέρχεται απ’ αυτό. Σήμερα σώζεται μόνο το καθολικό του μοναστηριού. Σύμφωνα με τους μελετητές του μνημείου η κατασκευή του πρέπει να έγινε σε πρώτη φάση στα χρόνια των Δεσποτών της Ηπείρου πάνω σε παλιότερο χριστιανικό ναό της μεσοβυζαντινής περιόδου με χρήση υλικών που πιθανά προέρχονται και από αρχαιοελληνικά κτίσματα. Αρχικά πρέπει να ήταν τρίκλιτος ναός και σε δεύτερη φάση πήρε τη σημερινή του μορφή στα χρόνια της τουρκοκρατίας. Στο εσωτερικό του υπάρχει λιθόκτιστο τέμπλο της εποχής της τουρκοκρατίας και σε αυτό σώζονται αγιογραφίες του 18ου αιώνα επιζωγραφισμένες. Σε μικρή απόσταση από το ναό σώζεται η πετρόκτιστη κρήνη του Μοναστηριού που χρησιμοποιείται μέχρι τις μέρες μας. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το μοναστήρι της Παναγίας Βραχωτίνου ή Βροχοτίνου. Είναι άγνωστο πότε ιδρύθηκε αλλά ή ίδρυσή του πρέπει να έγινε στα χρόνια της τουρκοκρατίας κατά πάσα πιθανότητα από τους κλέφτες, οι οποίοι τότε έκτιζαν μοναστήρια και εκκλησίες στα απρόσιτα μέρη που σύχναζαν. Αναφορές γι’ αυτό υπάρχουν σε διάφορα ιστορικά και θρησκευτικά συγγράμματα χωρίς όμως ιδιαίτερη αναφορά. Η προσφορά του στα χρόνια της τουρκοκρατίας είναι μεγάλη. Αποτελούσε καταφύγιο των κλεφτών και σε κρύπτη στο υπόγειό του λειτουργούσε κρυφό σχολειό. Το 1822 από το ταμείο του μοναστηριού ο Αλ. Μαυροκορδάτος έλαβε 500 γρόσια υπέρ της επανάστασης. Από το 1833, όταν διαλύθηκαν τα 1μοναστήρια με το γνωστό Βασιλικό Διάταγμα, αποτέλεσε μετόχι της Ιεράς Μονής Ρόμβης Ακαρνανίας ενώ στα χρόνια της Γερμανικής κατοχής αποτελούσε καταφύγιο και αρχηγείο ανταρτών. Η θέα από το μοναστήρι είναι μαγευτική. Από την αυλή μπορεί κανείς να θαυμάσει το χωριό, τον κάμπο, τη Βόνιτσα και τα νησάκια του Αμβρακικού. Τέλος εξαιρετικά όμορφο είναι το δάσος γύρο από το μοναστήρι της Παναγίας όπου υπάρχει εύκολη πρόσβαση με ασφαλτοστρωμένο δρόμο, υπέροχη θέα και πυκνή βλάστηση. Μεγάλη είναι και η σπουδαιότητα των Ιαματικών πηγών Κορπής. Ο οικισμός της Κορπής βρίσκεται σε απόσταση 2 περίπου χιλιόμετρα από το κέντρο του Μοναστηρακίου στον επαρχιακό δρόμο προς το γειτονικό χωριό Θύρρειο και αναπτύχθηκε γύρω από τις ομώνυμες ιαματικές πηγές. Η Κορπή αποτελεί παραθεριστικό οικισμό όπου συγκεντρώνονται τους καλοκαιρινούς μήνες πολλοί παραθεριστές που επιδίδονται σε περιπάτους στους γύρω λόφους και χωράφια και προμηθεύονται αγροτικά προϊόντα (τυρί, κρασί, τσίπουρο, κ.α) από μικρά καταστήματα που λειτουργούν περιστασιακά ή από αγρότες της περιοχής. Γύρω από τις πηγές έχουν αναπτυχθεί ξενώνες πουι έχουν λάβει τη μορφή παραδοσιακών κτισμάτων, ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της εποχής για ανέσεις. Χαρακτηριστικό της γνώρισμα οι πηγές και τα ρυάκια που κυλούσαν προς τη περιοχή της Μονοβάλτας. Το νερό των πηγών της εκτός από τις ιαματικές του ιδιότητες, χρησιμοποιούταν για την άλεση δημητριακών σε νερόμυλους, το πλύσιμο των ρούχων σε νεροτριβές και το πότισμα των ζώων. Σε ερείπια σώζονται οι παραδοσιακές λαξευτές στη πέτρα ποτίστρες που για αιώνες χρησιμοποιούταν από τα κοπάδια της περιοχής ύστερα από τη βοσκή. Τέλος μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η τοποθεσία “Λυκόνικο” στην οποία υπάρχει το αρχαίο κάστρο. Κοντά σε αυτήν ξεκινάει υπόγειος διάδρομος με σταλακτίτες και σταλαγμίτες, που καταλήγει στο κάστρο του Σεπετού. Εκεί λένε οι χωριανοί πως κρύφτηκε ο Κατσαντώνης καταδιωκόμενος από τους Τούρκους και έτυχε συμπαραστάσεως από τους ιερείς των γύρω εκκλησιών Προς τιμήν του Σωτηρος Παντοκράτορος εορταζεται στις 18,19 και 20 Αυγουστου το πανηγυρι του Μοναστηρακιου με παραδοσιακα μουσικα σχηματα και εκλεκτα ψητα, που ειναι το μεγαλυτερο σε κοσμοσυρροη και ξεφαντωμα σε ολη την Δυτικη Ελλάδα...

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ

Greece .