Έλληνες...ερχόμαστε!
Σε εκτενές δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας Tagesspiegel, αθρογράφοι της εξηγούν τους λόγους που θα κάνουν διακοπές φέτος στην Ελλάδα παρά τις μπηχτές… του τύπου!
Υπό το γενικό τίτλο "Χρεοκοπημένοι Έλληνες, ερχόμαστε!" αρθρογράφοι της εφημερίδας παραθέτουν τους λόγους, για τους οποίους φέτος θα πραγματοποιήσουν τις καλοκαιρινές διακοπές τους στην Ελλάδα, παρά τη "ψύχρανση των ελληνο-γερμανικών σχέσεων μετά τη 'φλυαρία' του λαϊκού Τύπου" με αφορμή τη δημοσιονομική κρίση.
Η εφημερίδα υπογραμμίζει ότι τουριστικός προορισμός είναι τα ελληνικά νησιά, "ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη". Όπως αναφέρει η εφημερίδα, το πρόβλημα συνίσταται στο ότι "η Ελλάδα αισθάνεται ότι αντιμετωπίστηκε με άσχημο τρόπο από τη Γερμανία και την καγκελάριο Μέρκελ στο πλαίσιο της κρίσης του Ευρώ" και ότι "σ'αυτό προστέθηκαν και τα 'χτυπήματα κάτω από τη ζώνη' από το γερμανικό Τύπο". Η λύση είναι -σύμφωνα με την εφημερίδα- "να ωφελήσει κανείς την Ελλάδα, με το να ταξιδέψει εκεί για διακοπές". Η εφημερίδα παραθέτει τις απόψεις αρθρογράφων της :
"Η αγάπη για την Ελλάδα πρέπει να αντέξει την κρίση"
Ο Μπερντ Σνάιντερ (ο οποίος έχει κινητικά προβλήματα) σημειώνει, ότι θα ταξιδέψει και φέτος στην Ελλάδα, υποστηρίζοντας ότι η "η αγάπη για την Ελλάδα θα πρέπει να αντέξει μια κρίση". Όπως αναφέρει, ταξιδεύει στην Ελλάδα για δύο λόγους : "Είναι ζεστά και οικονομικά". "Σε αυτό προστίθεται και η συμπεριφορά των ανθρώπων. Οι Έλληνες είναι χαλαροί και όχι τόσο τελειομανείς",
"Αλληλεγγύη απευθείας"
Η Γιούλια Νίμαν δηλώνει, ότι "υποστηρίζει τη χώρα, στην οποία ο πολίτης αντιμετωπίζει χωρίς φόβο το κράτος, παραμένοντας ωστόσο μέρος μιας μεγάλης ενότητας, ακόμη και αν αυτή η ενότητα σημαίνει υπερβολικές συντάξεις και φοροδιαφυγή". "Το να ταξιδέψεις στην Ελλάδα σημαίνει να διδαχθείς την ευρωπαϊκή ανυπακοή" υπογραμμίζει.. "Εκτός αυτού πιστεύουμε ότι είναι προτιμότερο να φέρουμε το μερίδιο της αλληλεγγύης μας απευθείας στην Αθήνα, αντί να αφήσουμε αυτή τη χρηματοπιστωτική συναλλαγή στους, δυστυχώς, κάπως αναξιόπιστους Έλληνες.
"Εμπρός για την Αθήνα"
Ο Στέφαν Ράινεκε σημειώνει ότι αν και η Ελλάδα του ήταν μέχρι τώρα αδιάφορη, "η εφημερίδα Bild με την εκστρατεία της, που προκαλεί οργή και δημιούργησε τη σκοτεινότερη εποχή του γερμανικού Τύπου, έδωσε τέλος στη μακροχρόνια ανθεκτική αδιαφορία του για την Ελλάδα". "Αυτή η υποδαύλιση του κλίματος κινητοποίησε τα σκουριασμένα αριστερά αντανακλαστικά μου περί αλληλεγγύης, οπότε, στην υπηρεσία της προσέγγισης των λαών : Εμπρός για την Αθήνα" δηλώνει ο ίδιος!
Τρίτη 6 Ιουλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Greece .
ξανασκεφτ
View more presentations from guest2fa8e9.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου