Ποιο είναι το χειρότερο πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα, αφού δεν βάρεσε κανόνι; Είναι η εικόνα της – που θα κάνει πολλά χρόνια να συνέλθει (αν συνέλθει...) και θα κοστίσει πολύ και σε χρήμα. Ποιος βάζει τα λεφτά του σε μια χώρα που είναι περίφημη για τα Greek statistics και τα Greek tricks;
Ο Παπανδρέου έχει γίνει ένα είδος Φιλέα Φογκ (ή, αν είστε πολύ προκατειλημμένοι σε βάρος των Ελλήνων, ένα είδος Πασπαρτού).
Κάνει το γύρο του κόσμου, και σε κάθε μέρος παίρνει σβάρνα τα κανάλια και τις εφημερίδες, για να πείσει πως η δική του Ελλάδα είναι κάτι διαφορετικό από τον Τιτανικό της οικονομίας και το αρχιπέλαγος της διαφθοράς. Το λέει, άλλωστε: “δεν μας πιστεύουν”. Ο πρώτος πολιτικός του στόχος προς τα έξω (και είναι ένας πολιτικός που κατεξοχήν ενδιαφέρεται για το “έξω”) είναι η αποκατάσταση της
http://sourta-ferta.blogspot.com/2010/05/blog-post_5310.html
Κυριακή 30 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Greece .
ξανασκεφτ
View more presentations from guest2fa8e9.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου