Πείτε λοιπόν πως θέλετε να χωρίσετε την ανάρτησή σας σε δύο κατακόρυφες -ανεξάρτητες μεταξύ τους- στήλες.(όπως έχω κάνει εγώ τώρα)Θα γράφετε κανονικά στην αριστερή στήλη και μετά θα συνεχίζετε στην δεξιά.Ωραίο,ε?Όπως είναι οι στήλες των περιοδικών
Είναι πολύ εύκολο να το επιτύχετε αυτό και δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εγκατάσταση.Όταν γράφετε μία ανάρτηση (στην καρτέλα "Επεξεργασία HTML") βάζετε τον παρακάτω κωδικό.Το βάζετε κάθε φορά που θέλετε να χωρίσετε μια ανάρτηση και ΟΧΙ σε κάθε ανάρτηση χωρίς λόγο.Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
Greece .
ξανασκεφτ
View more presentations from guest2fa8e9.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου